fredag & lördag i text & bild(er)

FREDAG,valborg:
Frida och Pekka kom hit runt 6 så vi började fixa oss och testa ut kläder inför kvällen sen åt vi tacos. Frida och Pekka satt och skratta i evigheter och SKAPLIGT HÖGT OCH PIPIGT men jag vet inte åt vad. Gulliga är dom iallafall. Efter vi ätit kom Hanna och Alice hit också sen gjorde vi oss färdiga och tog lite kort sen gick vi ut och mötte upp Linus, Patric och hampus. Gick till torget ett tag sen dissa Linus och Patric oss så vi drog till Hampus och kollade på film. Mötte en full och glad Linus mitt i filmen, kollade klart på filmen sen drog vi hem och sov hos mig vid 3 typ. Lugn och en bra valborg enligt mig!





LÖRDAG:
Pekka drog halv 8 och jag och Frida sov till halv 12, åt typ värsta hotellfrukosten gick upp och prata lite på mitt rum sen kom Pekka hit till halv 1,1 typ. Fixade oss sen gick vi och åt pizza, satt där i en timme typ. Hem packade väskan och drog till Frida, pratade i en timme med söta mommen. Sen satt vi och prata resten av kvällen/natten. Och när jag och Frida satt och prata  om något säger Pekka "känns som att jag är utomlands", hon sov också. Vart var du på semester Pekkasnuttan? ♥

Ferdinan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0