FR10

Att ha gått (nästan) ett halv år på frisör så var det en väldig upplevesle, något jag aldrig kommer glömma. Fina minnen följer med mig därifrån. Älskade klass, älskade lärare. Det är en klump i halsen som säger att jag inte ska göra dethär för jag kommer sakna allt och alla så mycket men att reda ut alla saker och sedan söka om till hösten är också ett alternativ för min resa med er tog slut idag. Ta hand om er FR10, kämpa och ha kul! ♥

sanna♥sissi är något som inte kommer försvinna iaf. jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej Sanna Nej! Sluta inte vad du än gör! :) det kommer inte bli bättre av att du bara får sitta hemma. det kommer ju bara ge dig ännu mer tankar! Skit i sånt där skit och ha kul, gå i skolan! :)

2010-11-24 @ 10:11:29
URL: http://jesssiiicaaa.blogg.se/
Postat av: sissi

Och våran kontakt ska absolut inte brytas, inte för 50 öre. Jag älskar dig Sanna Pohlmann

2010-11-24 @ 10:24:25
URL: http://livelyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0