12 april 2011

pyjamaspartyt igår vart lyckad, underbara vänner man har alltså.

Jag åkte till jobbet som vanligt imorse, åt frukost sen tog jag och Desse bilen till örebro och handlade hem massa saker till jobbet. Skönt att komma iväg en sväng, även fast man jobbar. När vi kom tillbaka jobbade jag 2 timmar sen tog jag bussen hem. Mitt huvud är inte okej sen "olyckan" igår haha.. Tappa en STOR OCH ASTUNG järnstege i huvudet på mig själv, jag måste vara tjejen som lyckas med allt. Skratta efteråt gjorde man ju när man insåg hur kul de måste sett ut.

Nu ska jag ta och göra mig iordning så jag kan pysa iväg sen. ♥

& juste, igår solade jag första gången i bikini, såå sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0