Hej mina fina! Jag sitter på jobbet just ...

mms_img13279 (MMS)

Hej mina fina! Jag sitter på jobbet just nu och eftersom Färjestad vann igår så hänger match tröjan ute och vi bjuder på löfbergs lila kaffe! Grattis till guldet. ( jag hatar hockey egentligen...) Igår så var jag bort till emely, vi åt på grillen sen gick jag, emely, isak, albin o Johan ut en sväng, lekte kurragömma och busade runt. Dom skrämde oss så vi började gråta hah, sjukt elaka! Sen drog emely (<3) hem och jag diskade med jolla och isak, vatten o skum krig. Och nu har alla åkt hem. Buhu.. <3 Ikväll ska jag ta mig en hemma kväll och göra iordning massa saker, kanske göra om i rummet, känner för en förändring. Men först ska jag jobba klart och fortsätta hoppas på att solen dyker upp. Hörs sen, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0