oh gosh

allt är gjort utan spegeln, har även läst bloggar och hittade denna lista som jag snodde. (den påminner mig om att jag inte har gjort klart 29 dagar om mig, ska försöka göra klart den..)

När vaknade du imorse?
Svar:
klockan 12

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Varför har ingen ringt eller smsat mig under natten och varför drömmer jag så sjuka drömmar?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Ja jag ringde mamma och fråga något, vad minns jag inte men vad jag minns är att jag ringde min egen telefon istället för hennes först haha!

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag har varit super glad (hallå solen skiner?!?!!?) men även lite smått irriterad över alla är så tråkiga, veronica är sjuk men på bättringsvägen tack o lov och resten av min armé är ju inte här.. jo visst jag har annat folk också men nej haha.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Hello kitty pyjamas shorts och en t-shirt

Har du ont någonstans?
Svar:
Nope

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
En stor frukskål med massa olika goda frukter tror jag faktiskt.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Jag jobbar ju bara extra ibland och har inget fast jobb, men 500 låg den på.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Lakris

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook eller så var det mailen.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag har ju solat hela dagen och ikväll ska jag bara ta de lungt och kika på någon film.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det var Welcome to my life - simple plan

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Jadu, varför ska man inte? det är dels intressant och lärorikt

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
No..

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Mina kameror och ett tv spel, ska nämnligen säljas.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Ingenting!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En kudde

Vad borde du göra idag?
Svar:
Tvätta och göra lite fler små sysslor..

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Ja bikinin som sagt och sen de jag har nu.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Sånt jag håller för mig själv I think!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0