5 augusti 2011

17 dagar kvar tills jag början skolan igen. nervis



Idag vakna jag först klockan 8, smsa lite med joel (som jag inte ens minns att jag gjort) sen somnade jag om och vaknade runt 11/12, satte på mig kläder och stack ner till Johanna och var där tills 7 ungefär. Vi har druckit kaffe, pratat en hel del och bara varit och jag har mys med bebis Ellinor, love it. När jag kom hem hade mammi och dom stuckit ut till stugan för o sova där inatt så jag hoppade in i en lååång dusch efter jag städat rummet, sen har jag fixat naglar/ögonbryn. Nu ska jag göra en kopp te och några mackor och krypa ner framför en film. Imorgon vankas det jobb halv 9 till 4. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0