come back to me.

design fixad på twosatellites.blogg.se!
Jobbat idag sen stack jag till pappa Erik en stund innan han skjutsade hem mig och tog med sig mina syskonen för de är pappa vecka. Sen har jag fixat i en bok och pysslat runt på rummet lite, köpt en ben&jerry och naturgodis för jag kände mig depp idag haha! tröst äta funkar oftast, right? Nu ska jag strax sova faktiskt, ska in till örebro imorgon och kolla på ett rum jag kanske ska hyra. Hoppas, jag orkar inte pendla. Vi hörs imorgon för jag vet inte vad jag ska skriva, jag är dels inte på humör heller.. så sweet dreams ♥
nu får ni komma hit snart så jag kan bli hel igen. ni är allt och lite till.

Kommentarer
Postat av: räbäkka

sv: Alltså det är inget jätteilla som hänt, bara att jag är så himla arg på vad folk kan tyckas vara småsaker. Jag kan skriva det i fb mejlen, allting liksom från början!

2011-08-08 @ 12:12:49
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0