crazy night

kan man verkligen säga. allt jag har och säga ifrån igår är att först var jag så jävla lycklig, allt var så perfekt men sedan spårade, tårar, slagsmål, blöta av allt regn och jag blev "kidnappad" så jag vaknade upp i gyttorp. och jag måste bara säga förlåt verkligen för allt igår, förlåt. min hjärna slog verkligen fel men är någon sådär jävla elak mot mina bästa vänner, ja då äre klart som fan jag lackar ur lixom. så just nu mår jag verkligen som jag förtjänar och det finns ingen mening med att tycka synd om sig själv eller något, jag är värd att må såhär nu.

Nog om det. Jag är nyduschad iallafall, ska göra mig iordning för att sedan möta upp bästavän och prata ut sen ska vi och träffa Albin och Johan. Så underbart att allt folk från elevhemmet börjar komma hit igen, gud vad jag saknat dom!! ♥
du vet att utan dig är jag ingenting, då kan jag lika gärna bara försvinna.




en sak till bara, så glad över alla kommentarer jag fått på senaste tiden och att jag har fått så många nya läsare. jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0