hejsansvejsan

skola idag, var faktiskt sjukt roligt. bara för att jag har världens bästa klass!!! underbara människor. SEN KRAMA BÅDE JAG OCH LINNEA OCH TOG KORT MED ANDREAS WIJK. helt underbart, vilket leende jag hade på läpparna sen, hela kroppen bara skakade! bilderna kommer sen när jag fått igång mitt abonnemang igen. Sen såg jag världens sötaste kille på bussen, satt och kolla på varann lite hela tiden. ihihh, de fick mig bara och lee ännu mer. Livet känns bra nu. Allt är näst intill packat då jag inte kommer vara hemma imorgon efter skolan, ska sola och tillbringa min kväll med vänner efter som vi inte kommer ses på ett tag. MYS! sen är det bara imorgon kvar sen flyttar jag på torsdaaaaag, happy face. Så mer bloggning blire på torsdag - om jag nu orkar. Annars då, jaa, fika på stan efter skolan på torsdag med saknade Rebecka är planerat. Fredag efter skolan blir de antagligen lunch (kanske förhoppningsvis.) med finaste morbror/bror och sedan åker jag med han hem till familjen, gör mig iordning och sticker iväg till Filipstad, lördag filipstad då också men de ser ut som jag stannar kvar sen på kvällen hos saknade Fina, Thomas och lilla Älva såklart. Och på söndag blir min lillebror lite större, hela 4 år, så tårta och kakor ska tjockas innan jag packar min väska och sedan pyser in till Örebro igen för ännu en vecka i skolan.
Blev väldigt mycket text nu men whatever. Nu vet ni ju lite iallafall. Sköt om er, hörs på torsdag ♥
dessa snyggingar fick följa med mig hem från H&M idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0