KAMERA TILL SALU

Nikon D60, fungerar utmärkt bara jag som inte har någon anvädning för den längre då jag tappat intresset. Säljer den för 2000:- då en liten bit vid batteriluckan är borta så den måste vara tejpad, finns ingen garanti kvar och sedan får man välja om man ha med minneskortet på 4GB eller om man köper nytt. Maila/smsa, [email protected] - 0730238112.

Åh vilken rolig dag det har varit idag, vi har "lekt" lekar, byggt/designat saker, kört namnlekar och andra konstiga lekar så del blev en del skratt. Spänningen börjar lossna. Sjukt kul tycker jag. Och imorgon ska 2:orna guida runt oss och dom var jätte iviriga på att få träffa oss. Men iallafall, nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på andra avenyn samtidigt som jag går igenom IKEA, Jysk tidningar osv för mammi drar troligen till örebro i helgen och handlar lite utan mig eftersom jag jobbar ..................... hoho nej men de ska bli kul och jobba faktiskt. ♥
ost&skinksallad alá moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0