trust takes years to build, seconds to shatter and forever to repair.

helt okej skoldag, blev stylade av tvåorna men de fanns dom som inte ville sminka av någon anledning (?) så Sara i min klass sminkade mig och det blev skit snyggt, hon var grym! Imorgon ska vi vara assistenter åt tvåorna när dom sminkar inför modevisningen sen kollar vi på den och slutar. Då sticker jag upp på stan o köper mig ett par dö snygga skor jag såg idag, jag ska bara ha dom!! Sedan sticker jag ut till marieberg/Ikea osv med mammi o Jonas när dom har kommit in till öret, ska köpa saker tills jag flyttar + storhandla mat både till mig och hemhem. haha!

Och jag måste erkänna en sak, jag har väldiga humörsväningar som en del kanske vet. De har varit värre nu på sistone och idag sprack det när jag var på elevhemmet och träffade Antonia, Emely, Veronica, Pierre o Patrik. Jag flyttar ju lixom om en vecka och jag har velat flytta så länge jag kan minnas, de ska bli så spännande så de finns inte, det är ju bara ett problem. Jag är livrädd. Jag vet mycket väl att riktiga vänner stannar men jag är så jävla rädd för att förlora dom jag har nära mig när jag flyttar för jag kommer ju bara vara hemma på helgerna nästan. Så ja jag är rädd, de gör ont.. Kommer vara så tomt osv, vet mycket väl själv att jag kommer klara mig bra, skaffa nya vänner (som jag redan gjort då) men kommer aldrig någonsin vilja tappa kontakten med dom i hällefors. Aldrig.



Nu har jag ställt klockan på halv 6 och sen får väl alla som vill ringa och väcka mig då eftersom jag har lite svårt att komma upp på morgonen.. haha! Men vi hörs imorgon kväll, har en fullt planerad helg framför mig, den kommer bli superduper bra tror jag. Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0