you can break everything I am, like I'm made of glass.

jag tänkte fråga en sak, någon som kan något om tidsinställda inlägg? berätta för mig isånnafall, danke!

Jag har sytt in ett par byxor, skit bra blev det. och jag är dödstrött så ska slänga mig in i en dusch, ta en kopp te och cigg med mammi sen kryper faktiskt jag ner. Ringa willyvonka ska jag göra också. Ganska soft vecka, vi börjar inte förens på måndag ordentligt, så imorron börjar jag 12 och slutar halv 3, bara för dom tar emot 2;or och 3:or imorgon på förmiddagen sen sluta jag typ 1 - 2 dom andra dagarna tror jag och på fredag ska jag på modevisning. Fett med najs. och jag har inget att blogga om + att jag skulle ju göra en överraskning till er. får se om jag kan fixa klart den senare för så jag hade tänkt gick de ju inte o göra. VARFÖR?! dah poss ♥
åh vad jag tycker om er flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0