dag 10 – be en vän berätta om dig

Sanna Pohlmann

3 ord, helt otroligt underbar.

Du är en helt underbar vän, en som alltid ställer upp och ger värme och glädje. Även om du har haft de jobbigt och svårt så har du ändå alltid funnits där för alla andra och hjälpt till med all din energi.

Jag har alltid tyckt att du har varit speciell på ett sätt, du är naturligt vacker och inspirerande. En person med många goda sidor och ett hjärta av guld. Att vi har fått den kontakt som vi har idag är jag evigt tacksam över. Värmen som du ger kan jag inte klara mig utan.

Jag hoppas att vi för alltid kommer att vara nära vänner, för jag älskar dig, jätte jäääätte mycket!

En bamse kram till dig från mig :D

Från varma wasedase , alias Veronica Wulf <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0