1 mars, börjar det gå mot vår nu?

Idag skulle jag egentligen följt med Veronica tidigt till skolan men eftersom jag inte börjar förens halv 1 så orka jag inte sitta där och uggla så jag tog bussen ner till jobbet och åt frukost och sen stack jag till gymmet. Sen upp till skolan och hade min sista mattelektion, så nu har jag inte matte förens i vår igen.

Så nu kommer jag att ha praktik alla dagar i veckan, från 8-15 ungefär och så jobbar jag lite med matten hemma varje vecka istället (har ingenting att plugga upp egentligen så känns bara onödigt att gå på lektionen ungefär och dels så älskar jag min praktik!) Så nu är jag lektionsfri ända tills hösten. Och jag kommer att hoppa in på frisörlinjen igen på virginska och jag börjar om helt från början. Känns så konstigt för jag vet verkligen inte vad jag vill bli, vad jag vill gå för linje osv men jag vet hur viktigt det är med utbildning nu för tiden så lika bra att passa på när man har chansen. Sen är ju lärarna helt underbara där borta också så det är ett plus i kanten.

Nog om det, skulle ha sovit hos Veronica inatt men min kropp orkar inte. Halsen är fortfarande inte helt bra sen halsflussen och snor&näsblod rinner om vartannat så jag är hemma idag och ska snart krypa ner i sängen faktiskt. Ska bara lägga in lite texter på den andra bloggen så kika in där om ett tag ( www.twosatellites.blogg.se ) puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0