14 mars 2011

Imorse väcke mammsi mig och så stack vi på möte på soc och det gick bra. Sen var jag ner till skolan på möte och ska dit igen imorgon. Tränade med morbror nere på gymmet sen solade jag med Antonia och Emely, fick en fin brännskada på röva.. haha! Sen var jag med dom en sväng och vid halv 7 stack jag iväg till dansen. Och precis ALLT var nytt för mig, fatta ingenting, snurrar hit och snurrar dit. Jaja, bara att öva!

Imorgon ska jag på de där mötet sen sticker jag iväg till farmor och umgås med henne till flickorna har kommit hem för då ska jag hjälpa dom att tvätta och så kollar vi nog på film eller något också. ♥

& idag har jag varit så jävla glad, vädret lixom man kan inte göra annat än att älska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0