24 mars 2011

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort I söndags firade vi ju mamma, sen stack jag och Veronica iväg till Antonia och kikade på film med henne och Emely sen sov vi här. Sen när vi satt och prata i hennes rum så small det till som fan i köket så alla kollar på alla och bara skriker och börjar gråta, så  jag och antonia går ut och kollar vad de var för nå, då hade en hylla gått sönder. Fyfan vad läskigt de va, haha!

Sen har jag jobbat och vart hos Antonia (med emely och veronica) hela veckan typ. Busat runt som vanligt, byggt lite korthus osv.  Och i helgen ska vi flickor ha grymt kul, bara hålla tummarna för att de händer nå i hällefors..

vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0