..

kom till mig och säg vad du tycker och tänker om mig istället för att säga det till alla andra. du hatar när folk säger saker bakom din rygg för då är dom omogna och du vill att dom ska säga saker face to face så gör det du också. nej jag är ingen madrass inklusive hora, horor tar betalt ditt cp. bara för att du har dåligt självförtroende så behöver du inte trycka ner andra. seriöst snälla, lägg bara ner..

trött på folk som beter sig som dom gör bara för dom själva har sånt jävla dåligt självförtroende! säger bara att det är sån tur att man vet vart sina riktiga vänner är. ♥

& så många mer.


förhoppningsvis så flyttar lilla jag inom kort för jag är alldeles för trött på denna håla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0