good friends are like stars. you don't always see them but know they're always there.

tjoliihoppsannsaaaaaaaaaaa nananannananananaaaa. sånt humör är jag på, nynnar hela tiden!

ehmehmehmehm, jo idag har jag sökt liti gymnasium så nu håller jag bara tummarna för att allt ska gå enligt mina planer. sen har jag vart hos farmor, bror var också där och så åkte vi till gammelmorfar och hälsade på. alltid lika kul! Efter vi hade varit där åkte jag till Antonia och Emely, vi satt på emelys balkong och stekte, drack kaffe och te, sjöng och pratade. så mysigt! ♥

Kan ni gissa på en sak? Jo visste väl de, ja jag har träningsvärk. I hela jävla kroppen!


Kommentarer
Postat av: rebecca

okej :/ vad har du sökt för nå gymnasium? :)

2011-03-16 @ 17:19:49
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0