jag letar i bland flydda dar

flickorna ( Antonia, emely & Veronica) + resten av befolkningen vi hängde med har gjort helgen underbar och nästa helg har vi flickor toppen planer på G!

Idag så tog jag en riktig sovmorgon för det förtjänade jag faktiskt, gick inte ur sängen förens halv 4. Sen fixa jag lite grann, köpte hårfärg så nu har Veronica slingat håret på mig, sen ska jag slinga en gång till så är jag nog näst intill ljushårig, wihuuu! Och solen har lyst för fullt i helgen påtal om ingenting, hur underbart är det inte ?!?!? älska våren.


det är mycket ljusare i verkligheten. suck till dåliga cambilder..

och sen ser det ju ut som jag har blivit misshandlad också men det har jag inte, bara min älskade vän som tyckte det var kul att nypa mig haha! hon nöp mig i typ onsdags/torsdags (?) och det blir bara större och större hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0