okej..

"inse fakta

sluta ljug för dig själv, du tror alla tycker om dig med sanningen är att ingen gör de, alla kallar dig för madrass! ligger med alla.. sen ljuger du och pratar skit om EXAKT ALLA!! för du har inget eget liv.. Du har så mycket problem hemma så de är synd om dig, därför du beteer dig som du gör. Du är kär i typ 4 killar samtidigt???? ligger med alla också. vilket liv!


ett tips! sluta snacka skit och försöka förstöra för folk med dina patetiska "historier" skaffa ett liv istället :)"


Den fina kommentaren hade jag fått när jag logga in idag. Så lite nu vill jag "försvara" mig och ställa någon fråga.

För de första, vem är det som inte kan stå för vem hon/han är? Lite omoget att skriva de så, säg det till mig face to face istället. Och sen kan jag ju säga att om nu ingen tycker om mig, hur kommer det sig att jag har umgänge varje dag då? Inget liv, nej jag jobbar varje dag och sen umgås jag med världens underbaraste människor resten av dagen, jag tränar, jag fotar och jag skriver. Är inte det något liv? Ja jagg har haft problem hemma men jag har inte det längre och jo visst, det kan vara en del av hur jag HAR betett mig. Sen nej snälla, jag är kär i en kille och han vet om det. Hey, frågar någon mig om något så måste jag svara dom eller hur? Jag står för allt som har hänt i mitt liv så jag kan lika gärna berätta det för folk, men jag tror inte jag "förstör" för folk med mina "patetiska historier". Jag har ett liv och jag älskar det, väldigt mycket. Så säger bara en sak, get a life yourself instead of "accuse" me.

Kommentarer
Postat av: Alice

Kolla upp ip adressen?:)

2011-03-14 @ 22:39:40
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: rebecca

usch, de kan inte va kul å logga in å se en sån kommentar :o men gör som alice skrev, kolla upp ip adressen :)

2011-03-15 @ 22:12:16
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0