with every heartbeat

Här sitter jag i Antonias lägenhet och väntar på att hon ska komma hem så hon får sig en suprise, har nämnligen städat åt henne! Sen ska vi väl tvätta lite och chilla innan jag pyser hemåt. Då ska jag städa färdigt mitt rum och göra om lite hade jag tänkt och så ska jag även ta tag i lite grejer jag skulle ha gjort för länge sen men som har hamnat lite bakom allt.

Imorgon har jag planer på att gå en lång promenad om solen skiner annars kan de ju kvitta, jag ska leka med kameran SEN SKA JAG BANNE MIG LÄGGA UT DEN TRADERA (och då åker lilla kameran med också), villintevillintevillinte, men ibland måste man göra såna saker också. Ska införskaffa mig en ny, liten, smidigt och självklart bra kamera då. Men vi hörs ikväll ♥

du är så välkommen sommaren, bara att komma hit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0