yesterday

Igår så åkte jag till Emely och Antonia, vi kika på en film och sen drog vi iväg till Rickard Hautamäki för han fyllde år. Sjöng singstar för fulla muggar kan jag lova. Sen drog vi hem och A och jag la oss och kollade på high school musical tills vi insåg att klockan var halv 5 så då kröp vi ner. Sen vakna vi upp runt halv 2 idag, kikade på en film, jag diskade åt henne, vi muppa oss och prata massa. Nu är jag faktiskt hemma och ska kolla ifatt på big brother avsnitten!

Sen måste jag bara säga en sak, FAN vilken underbart bra helg jag har haft. Tusen tack mina flickor ♥

bilder från igår
hahaha <3



kusinas och jag!


födeledagsbarnet!

jag och antonia krockade inatt så vi har blåa hakor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0