16 maj 2011

Haft en riktigt bra helg faktiskt, i lördags spenderade jag dagen på att sova ut och kikade på oth såklart. Sen på kvällen var jag och veronica hos Emely, färgade håret och sedan stack vi på kalas. Det var .. drygt. Men tur de fanns folk som lättade lite på stämningen iallafall! Idag har jag sovit ut riktigt länge.. Tror inte jag klev ur sängen förens halv tre nästan. Var social ett tag med plastmoster ann1 m.familj innan jag röjde ordenligt på rummet. Sen kom puttenixon hit och kikade film, lika kul every time. När han åkte så kröp jag ner och kikade klart på säsong fyra och sen har jag uppdaterat twosatellites.blogg.se och nu ska jag sova. Ska trots allt upp och jobba imorgon, klippa Emely efter jobbet och även färga mitt hår en gång till och spendera massa tid med mina bästa. ♥

Kommentarer
Postat av: Emely

tack stumpis för du klippte mig! :D

2011-05-18 @ 16:16:57
URL: http://emelyhelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0