4 nya bilder.

Har ni haft det bra de senaste dagarna? Det har har iallafall jag haft. Min klass är verkligen den finaste som finns, dem får en att orka med skolan. Haft en riktigt chill vecka måste jag säga, samt riktigt roliga lektioner. Efter skolan igår gick jag hem och somnade med feber och vaknade ungefär 5 timmar senare med ännu mer feber så de var bara att somna om igen och imorse mådde jag heller inge bra så stannade hemma. Nu är jag lite bättre iallafall och ska gå imorgon för då fixar vi inför öppet hus på lördag. Så kom gärna förgi Virginska skolan på lördag och bli stylade, vi har öppet mellan 10 - 2!
Nu ska jag ta en macka sen sova faktiskt! Hörs i helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0