fjärde november 2011

en skrynklig vän men hon är lika fin iallafall.
fick mig en extremt fin tatuering..

hahah..

Godkväll mina fina.
Hoppas ni har haft en trevlig dag, det har iallafall jag. Vart bortbjuden på middag hos bästavännen m.familj och där serverades det revbenspjäll med pommes och sallad, riktigt gott! Efter maten så stack jag och Veronica ner till Erik m.familj och drack oss en kopp kaffe innan vi gick och sola. Påvägen hem möte vi på Robin och Pierre som följde med oss hem till mig där ännu en kopp kaffe blev drucken och det vart en hel del flum. Sen stack alla hem och jag skulle städa och sova tänkte jag men då ringer Veronica så vi cykla iväg till Glenn, Daniel och Robin G och kollade på en halv film innan båda vart så trötta så då trampade vi hem igen. Nu ska jag iallafall ta och skriva lite i min bok och sen kika på en film innan jag sover. Jobb och halloween middag/fest vaknas de imorgon så vi hörs på söndag kväll igen. Hoppas ni har en riktigt bra helg! LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0