tredje november 2011

och imorgon är det bara 10 dagar kvar tills min operation, äntligen. Nu tänkte jag berätta lite om mina senaste dagar.

Första november: tillbringade jag på min älskade praktik plats från åtta till ungefär tolv på dagen. Vi började direkt med att rensa undan på lagret, lägga in grejer i kassan, märka osv sen tog vi oss kaffe och frukost paus på sisådär 40 minuter innan vi öppnade butiken inför dagen. Jag pysslade med alla sjalar som låg i plats och bara gled runt på hyllan och sedan kom mamma och Jonas och hämta mig och vi rullade in mot Örebro på jakt efter skor. Hittade två favoriter inne på skopunkten ute vid IKEA - båda var slut i 37 såklart.. Åkte til skopunkten inne på marieberg - där var dom också slut i 37 = skapligt besviken tjej. Hitta tillslut ett par på dinsko och jag älskar dem (bilder kommer imorgon).
På kvällen åkte jag och firade min bästa vän Anton som hade en liten fest hos sig. Mamma och jag hade köpt en present till han lite spontant. Ni vet Rudolf med röda mulen? Diadem med hornen och sen röda näsan såklart. En perfekt 17 år's present haha. Jag hade iallafall extremt kul under kvällen trots saker. Så ett stort grattis i efterskott Anton, jag älskar dig.

Andra och tredje november: spenderades på vårdcentralen i hällefors, lindesbergs akuten och sedan övernattning på USÖ i örebro. Men jag mår bra nu iallafall. Ska precis ta och slå på en film och sedan sova. Imorgon ska min dag spenderas med Veronica ser det ut som. Ska bli mysigt för det var ett tag sen sist. Hoppas ni mår bra så hörs vi imorgon. ♥
(har även starka funderingar om att byta till devote igen. blogg.se är grymt tråkigt och krånglar bara hela tiden!)

Kommentarer
Postat av: alice

operation? :o

2011-11-05 @ 12:31:06
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0