24 september och en del av min kväll 23 september.

23. Kom till hällefors runt 4/5 kanske, blev upphämtad av Jonas. Var social med mammi en stund innan jag gjorde mig klar inför kvällen. Sedan vandrade jag ner till bästis Veronica och vi blev hämtade av Nicklas, Pierre och Patrik så vi åkte runt med dom en stund. Vi hoppade av vid elevhemmet och gick hem till Emely där massa fina och saknade människor var. Så sjukt vilka fina vänner jag har, dom är värda guld hela högen.Senare på kvällen blev vi lite berusade och bara umgicks. Riktigt skönt måste jag säga. Även om kvällen slutade ganska tidigt för mig då jag var så trött så åkte hem och kollade på scrubs, åt en bit smörgåstårta och slocknade nästan direkt med datorn nära mig och telefonen i handen fullt uppe med att smsa med folk.

24. Steg upp ur min efterlängtade och varma säng runt 8 imorse för att göra mig iordning inför dagen jobb. Var ganska soft idag på jobbet, även om min syn krånglar och mitt knä inte orka längre i slutet och hoppa lite fel. Jag hade bett mamma att dom kanske kunde hämta mig efter jobbet så jag slapp cykla hem men dom hade ingen cykelhållare till bilen eller vad de heter. Men när jag går ut från jobbet så står inte min cykel där och mitt ansiktsuttryck måste sätt roligt ut när jag står och kollar efter den överallt och skriker att den blivit stulen. Kollar lite längre bort, där sitter mamma och jonas i bilen, med min cykel där bak och dom bara skrattar åt mig. Lite kul var de ju trots allt. Vi åkte till ICA och handlade hem mat sen hem där jag direkt började skära upp grönsaker till maten, gjorde tacogratin till middag idag. Halv 6 var maten klar och då steg mina flickor in genom dörren och ropade "JALLA" som alltid. Då kände man sig verkligen hemma igen, så som en vanlig vardag egentligen ser ut för mig. Åt mat, pratade och skratta en massa. Efter maten så gick vi in till vardagsrummet och de var meningen med att vi skulle spela spel, sjunga singstar och dansa men istället drog vi på en chilllista på spotify och satt i soffan, pratade, läste tidningar, spela spel, drack te och lekte med piprensare. Dom gick för ungefär en timme sen och de är så tomt utan dom. Jag har haft en otroligt mysig och trevlig kväll. Dom där brudarna är verkligen grymma måste jag säga. Kanske säger de för sällan eller för ofta men jag älskar er, extremt mycket.


Nu ligger jag i min säng och tänkte kolla på missade idol avsnitt innan jag drar täcket över huvudet och sover för imorgon väntas ännu en jobbdag och efter jobbet ska jag säga hejdå till vännerna, lika jobbigt varje gång. Massa text men inga bilder, ber om ursäkt. Sovsött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0