live my life

untzuntzuntz. nej jag vetofan vad jag ska skriva alltså. Vart i skolan idag like always även om jag försovit mig två dagar i rad men de är väl lungt ellerhur? hoho inte bra för fem öre. Efter skolan stack jag hem och tvätta, städa och packa inför kommande helgen då jag åker hem till mina nära och kära. Även gjort annat små fix. Prata med pappa en lång stund i telefon, känns skönt och riktigt bra att ha kontakt med han igen.

Ja imorgon är det äntligen fredag. Det betyder att vi (nästan) bara har roliga lektioner, hantverksteknik och matte. Tror jag hörde de ryktas om att vi skulle färga fransar/bryn + noppra bryna också. Sjukt najs. Sedan tar jag älskade 302:an hem till älskade lilla hålan Hällefors där mammi och jonas hämtar upp mig sedan kommer mina flickor hem till mig nästan direkt. OCH JAG SKA TILLBRINGA HELA HELGEN MED DOM. så jävla underbart!! Sen har jag blivit bokad som frisör åt tre stycken i helgen också. Kräftskivan får vi inte glömma för gudsskull, hos världens bästa Johanna! Jag hade tänkt lagt upp bilder från min kamera men nej sladden har ju råkat hamnat hos moster som ska köpa min systemkamera, så ska fixa de i helgen också. Men snodde några bilder av Linnea D i min klass.(hoppas de var okej) Nu ska jag iallafall krya till kojs så vi hörs efter helgen, ingen lust att sitta framför datorn i helgen så ingen uppdatering tyvärr. Sov gott ♥
Nanette som flätar Julias hår & saknade Amanda brevid - bli frisk nu mandy!
sötnosarna Linnea D, Julia och Sara!
Nästan hela klassen, lite halvt fina sådär efter att ha haft "mode lektion".
Jag & finaste Julia!
Julia, Amanda, Kani, Jag och Linnea E. osminkad dag i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0