notes for me myself and I.

måste köpa ..
• Halsduk √ mössa & vantar
• Vinterjacka och skor.
• Gardiner, sängkläder.
• Ljusstakar och sånt små kraffs.
• NY TELEFON!!!! den jag har nu suger och den jag hade innan var värre.
• Ny data laddare (igen.. mammas fel this time.)
• Beställa klipptid!
• Köpa nya höst/vinterkläder såsom koftor, nya jeans, sockor osv..
• PARFYM DE ÄR ETT MÅSTE! vartenda är min är slut..............
• + massa mer.
en miljon skulle jätte gärna få ramla ner i plånboken just nu. det värsta är att allt är nödvändiga saker, sånt där jag måste köpa. varför måste allt kosta? sur  // tjej med en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan!

Jysk hade sängkläder för 50 spänn kanske inte de snyggaste men för 50 spänn är de ju lätt värt de jag köpte de röda med någon blomma på:p

2011-09-17 @ 13:43:55
Postat av: sanna pohlmann

svar; hej! ja jag såg de, ska ta och kika in där till veckan :D

2011-09-17 @ 14:06:38
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0