1-10

1. Vad heter du? Sanna Emilia Malin Pohlmann Carlsson.
2. Vad kallas du? sanniis, sannen, fröken pohlmann. 
3. Vad vill du bli kallad? Något utav det ovanför.
4. Födelsedatum? 21 maj 1994.
5. Stjärntecken? Oxen och tvilling. (mitt datum är precis i mitten av dom så beror på vart man tittar haha)
6. Lunar? Nope.
7. Msn? Yes det har jag.
8. Helgon? Hah nej?
9. Vart bor du? Just nu bor jag i stan i Örebro (ska flytta till annat ställe i Örebro), men även med min mamma i Hällefors.
10. Vad har du för mobil? Fick en älskad Iphone 4s i julklapp!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hallååå var fick du alla frågor ifrån? jag vill också... :]]

2012-01-06 @ 00:36:56
URL: http://bleeckis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tvilling är du ju

2012-01-06 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0