Godkväll mina underbara

Jag har legat och sovit hela dagen, tvättat och sen mötte jag upp Veronica på stan. Jag har sån lock i örat för jag förkyld och mina lungor låter inte så fint länge så jag skippa skolan idag. Var det inte meningen att jag skulle bli frisk efter operationen? Tydligen inte.. Träffa även Jimmy och Melle en sväng på stan så fick melle sin födelsedagspresent (hjärtat med mig och veronica i haha!) och nu sitter Veronica och jag på bussen hem.

Blivit en mammagris sen jag flytta hemifrån och vill bara vara hos henne när jag är sjuk hah.. Ska plugga när jag kommer hem och sen träffa Sofia. Imorgon stannar jag hemma och går till sjukstugan för att kolla astma osv. Hoppas allt är bra med er! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0