Skolan!

Och där sitter jag nu, framför skolbänken och ska egentligen måla av en gubbe men har tappat humöret för idag. Jag håller på att sluta röka så mitt humör svänger ganska rejällt haha. Men de är bara att kämpa på! Sen förlåt (som vanligt) att jag inte bloggar i helgen men jag har tagit vara på varenda minut och bara levt livet de sista dagarna innan lovets slut.

Jag hade super kul ifredags, drog till Nora och sen åkte vi runt en massa med Rikard x2. Icaa är för bra! Och lördagen tillbringade jag (och mitt extrema illamående) tillsammans med Verra. Och senare träffade vi rikard och åkte med han, kolla på film och då kom mitt hjärta och var med hos hela kvällen sen. Han är för söt! Sen söndagen packade jag och drog sedan till örebro!

Igår träffade jag först Albin tidigt på stab, gick en sväng innan han drog hemåt och jag gick upp till mig och fixade. Mötte upp min lilla söta Julia på lunch och en fika, sen en solning! Gud vad jag saknat henne. Tog bussen ut till pappa och Marie sen och prata lite. Tog sedan bussen till hjärtat och kika på film och myste.

Nu ska jag och Julia avsluta denna lektion sedan hemåt! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0