apelsinjucie - magont.

kom hem från skolan för ett bra tag sen, sjuk jobbig skoldag asså. inte lektionerna men alla jävla tankar som finns i huvudet.. men jag lever ju iaf! & dessutom så mår min mage verkligen inte bra, har så himla ont pga av att jag knappt ätit nått i veckan och bara druckit i stortsett 3 liter apelsinjucie som är hur stark som helst och frätersönder magen tillslut.  bra gjort va? nu ska jag iaf kolla på tv så får vi se vad som händer senare! tjing :)

att allt ska vara så himla komplicerat hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Wiiiicky

Gumman Vill inte se dej så där ! Jag Vet ,vad det är . Men livet är så Jävla Drygt Kan inte göra något åt det . ibland önskar jag Komma hem som jag alldrig hade åkt och see dej varje dag som förut hitta på Massa dum saker att göra ;). Ja du Vet vad jag menar vi är ju så bra på det. älskarr dej <3 !!

2009-08-28 @ 18:45:35
URL: http://wiiiicky.blogg.se/
Postat av: anna

Ät! Du är redan väldigt smal.. :)<3

2009-08-29 @ 01:46:23
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: elin pettersson

fiiin :)

2009-08-29 @ 16:14:09
Postat av: Pontus

Det fixar sig hörru!! <3

2009-08-29 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0