barnvakt.

god förmiddag?
kom hem för ett tag sen, fick med mig jeansleggings, hårfärg och massa annat smått och gott! så snart ska vi gå till annette hon bjuder på mat idag tydligen :) (y' sen hem och fixa sen ner till grannen och vara barnvakt från typ 7 - 3 på natten ? aja, är man snäll så är man. hålla mig sällskap ? smsa då! :) men här är iaf bilderna från igår! hörs när jag kommit till annette sen! :) / sannnn a


vi målade kräftor. fast man kan ju tro nått annat.. 




den bjuder jag på. :)


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHA! det där är inte kräftor

2009-08-22 @ 15:36:42
Postat av: Wiiicky

Undra vad det ser ut som . Hahaha :) !

2009-08-22 @ 22:22:38
URL: http://wiiicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0