cambilder älskar vi alla!

jag lovade mig att gå upp innan tolv när jag gick upp var klockan kvart över 2! ... sak samma eller hur? ska snart äta mat och sen blir de nån film - tänker spendera min dag i sängen framför tvn och datorn vid sidan! precis som de 3 senaste dagarna ? usch vad lat jag är.. ska planera in nån dag jag ska fota frida och rebecka också! gud de ska bli grymt kul , hoppas bara solen kan kika fram nån dag för de är ju roligare att fota ute än inne:) 

just de, jag läste ut boken igår över två hundra sidor läste jag innan jag somnade. de var hemskt jag grät en skvätt innan boken tog slut. tänkt att vara med om nått sånt ? nej fyfan.. bara tanken får mig att rysa! men mamma ropar att de är mat nu så hörs senare! k y s s

 nyvaken och super trött..


Kommentarer
Postat av: rebecka

2-sovare. :)

2009-08-12 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0