helvete's knän & idioter till sjukvård här i hällefors!

har för en stund sen dragit mig upp till datorn för att blogga, mitt knä har ju pajat IGEN så kan inte gå typ. gråter nästan av smärta för varje steg jag tar, detta kommer inte sluta bra.. jag var ju till linde för ett tag sen och tog rönkenbilder för att se så inget var fel de sa till mig '' dom från hällefors sjukstuga kommer ringa upp er och tala om hur bilderna ser ut '' de var en månad sen jag var där snart, men de har inte ringt än så mamma ringde idag. '' nej vi har inga bilder så vi kan inte se om nått är fel men eftersom de har skickat ut en lapp om en ny tid till linde för ortoped så borde ju nått vara fel '' tack för den ? ... de fattar ju fan ingenting! för säger de att jag ska operera knänen sen är de inga fel på dom aaaaaaaah kan de inte bara bestämma sig!? usch!

slut tjatat om knänen nu för jag ska duscha och fixa mig sen ut ( ja jag ska ut fast jag har ont, inte tänker jag slösa bort sista tiden av sommarlovet i sängen. aldrig! ) med viktoria! jag finns på mobilen för er som vill mig nått. :) hörs när jag är hemma igen! / sanna


Kommentarer
Postat av: Wiiicky

Snygg Pyjamas . Heheee ;)

2009-08-18 @ 15:58:27
URL: http://wiiicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0