i am back!

hej
har ju inte bloggat på några dagar för jag har inte mått så bra men nu är jag tillbaka pigg & glad! :)
och som ni ser så har jag ny design, tack frida för hjälpen! ♥ sen hade ju filippa skrivit att jag har nått att visa er men vågar jag verkligen de ? ni kanske kan få nån bild senare för har ingen just nu men iaf så har jag försökt blivit blond. men jag är orange/gul/brun/blond. verkligen fint är de, eller inte. men de börjar bli ljusare och ljusare så går mot blondare hållet iaf!

nu ska jag vara barnvakt åt lillebror medan mamma handlar och sen sola med filippa så vi hörs ikväll! :) / sanna

jag älskar låten!

Kommentarer
Postat av: frida

:):):)

2009-08-26 @ 17:54:21
Postat av: elin pettersson

ÅÅÅÅÅÅH VILKEN FIN DISIGN :p OCH FINA BILDER ;p<3

2009-08-26 @ 22:04:50
Postat av: anna

du kommer säkert bli fin i blont hår, du passade jätte bra i brunt oxå :)<3

2009-08-27 @ 13:30:01
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0