kenza!

nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på 2 ½ män börjar, helt klart ett måste på kvällarna! sen har mamma köpt veckorevyn till mig så ska ta och läsa den också innan jag somnar! vackraste kenza är ju med på framsidan !  sen imorgon är de ju fredag och helg, hur skönt som helst. ska nog med in till fanny filippas syster i örebro på lördag, hon ska väl göra nått åt mitt hår. de är ju inte direkt fint om man säger så. men hörs efter skolan imorgon om jag inte hinner uppdatera innan :) s o v g o t t   a l l a   s ö t a   l ä s a r e ! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: åh vad glad jag blir:)

kommer kika in hos dej också:D

2009-08-28 @ 04:36:51
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0