pust

eftersom jag är dammallergiker så tänkte jag att de var dags att damma rummet igen, känner av de bara ibland och ibland inte, helt sjukt. så nu är rummet iaf städat och fräscht. hittade också två fläckar på golvet, har visst spillt blekningsmedel där. bra gjort.. nu ska jag iaf vara barnvakt för mamma ska till affären och ska tvinga henne att köpa med en tidining till mig med, sen blir de dusch och bomba håret med silverschampoo!
hörs efter de! :) l o v e

en sjal kan också bli en bär sak åt katten!

mysss

håret ser ni där med ja, snyggt va ?  eller inte.. :)
..


Kommentarer
Postat av: linnea h

så fint det blev!=) <3

2009-08-27 @ 19:34:13
URL: http://linneahultman.webblogg.se/
Postat av: marie

så illa va det ju inte:)

2009-08-27 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0