sol och svimmning!

hej!
gårdagen var helt okej! solade massa ute så har byggt på brännan lite, sen kom filippa hit och färgade håret på mig och sen fixade vi oss och drog ut till lanet som är på philskolan, smsade steffy och sa att hon skulle komma dit och leka med oss, skönt att se henne igen :)! åkte hem sen och då kom linus och frasse med hem. sen så kollade vi på tv och hör att de låter ute men bryr oss inte direkt, sen äre ett huvud vid busken, går ut och då är adrian min 3männing där och markus. fyfan vad rädd jag var när vi såg att de var några där ute! hah och sen gick vi in igen för de sa att de skulle gå, men istället så tog adrian sopborsten och drar den mot fönstret så de låter super äckligt och vi som satt och kolla på tv blir livrädda! + att han skrämde oss typ 4 gånger till och jag är jätte lätt skrämd så hade fan hjärtklappning där ett tag! men sen drog adrian och markus iväg iaf så slapp dom. :) (y) och  filippa drog hem och sov typ 6 imorse och lämnade mig med linus och frasse, typ efter två timmar däckade alla i soffan och vaknade vid ett och sen drog dom hem runt 2.

så just nu sitter hemma själv och har solat lite och städat upp. just ja, rubriken kanske ni undrar över ''sol och svimmning'' jo jag låg ute och sola i en halvtimma nej en kvart kanske och sen går jag in och precis innan för dörren så ramlar jag ihop, allt var helt svart. sätter mig sakta upp och hela rummet snurrar, går försiktigt till köket och dricker vatten. fyfan, solsting eller nått svimanfall? läskigt vare eftersom jag var hemma själv men nu mår jag toppen :)

ska lägga mig i sängen och läsa SOLO jag fick igår och äta massa vattenmelon, mumms! hörs senare, ni får se hur håret blev då också :) / sanna

foto från början av sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: s teffy

lanet va kul! :) <3

2009-08-08 @ 23:06:25
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/
Postat av: linnea h

usch, det är bra läskigt när det blir sådär svart :o jätte fin bikini har du förresten! :) <3

2009-08-09 @ 11:07:51
URL: http://linneahultman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0