vad har internet för problem egentligen ?

godaagens på er!
gick och la mig 5 imorse!? kollade på grease 1&2 tre gånger på rad. haha john travolta är han inte bra snygg eller ? :) jag tycker iaf de! har hunnit läst bloggar, kollat bilddagboken osv men internet är ju trögare än tarzan så det tar ju sin lilla tid. men nu ska jag kolla klart på barnen i bullerbyn sen baka en kladdkaka tror jag eller fota ? jag vet inte. nått måste jag hitta på, jag är så rastlös. + att jag har fått världens hosta och huvudvärk. inte bra. men ska snart kolla synen så kanske kommer få läsglasögon ( och då försvinner huvudvärken förhoppningsvis). riktigt snyggt, eller kanske inte. men iaf så hörs vi senare! ta hand om er. / sanna

de går inte att lägga upp videos från youtube just nu, nån som vet varför ?
men kolla länkarna ist. grease såklart!
http://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78
http://www.youtube.com/watch?v=V5HIThZrvPU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0