effektfilter.

Förlåt om jag inte bloggat ordenligt men mådde inte så bra imorse (hänt en sak) + att jag är i stort sett sjuk, huvudvärk och super förkyld och såklart ont i hela kroppen. Bra såhär två dagar innan julafton. Idag har jag mest legat i sängen, sen städat halva rummet, druckit julmust och ätit polly(RÖDPÅSE), lekt med tomtebloss o tomteluvan (bilder.kommer.i.nästa.inlägg), tagit in julgranen och bakat en kladdkaka. Sen testat mitt nya effektfilter till kameran, super nöjd! Lyckats att förstöra min kamera väska också, dax att beställa ny nu då..

Nu ska jag hämta lite mer julmust, tända ljus i rummet o krypa ner framför tvn och kolla på en film som börjar halv 10. först ska jag kika på andraavenyn på webben! Vi hörs! / sanna ♥

Bilder från igår när vi var i örebro, ignorera minen på en ena bilden.
Mýcket skratt blev de som sagt, en del kollade lite konstigt också när jag lekte modell
och både filippa och jag höll på att dö av skratt. undra varför..



restultat från effektfiltret. (utan de blir de inga stjärnor på ljusen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0