filipstad

Tjenis !
ups.. klockan är redan sju och jag skulle blogga när jag kom hem ? jag har varit hemma sen 4 ... Hahah jaja, vem bryr sig! Mycket prat och skratt blev de idag iallafall med världens bästa filippa! Tusen tack för julklapparna, super nöjd. Fick en ljuslykta som man kan hänga upp i taket, och sen en choklad ask!

Vi gick på stan ett tag, köpte en tröja jag ska ha på nyår och sen gick vi till filippa's syster Fanny (nej inte fanny i örebro utan att filippa har två syskon som heter fanny. ah.. komplicerat!) och hämtade nåra julklappar sen tog vi bussen hem. Ingen tattoo idag, han hade inga tider men skulle höra av sig såfort han fick nån! Bra, och då ska jag stanna kvar hos josefin och sova där efter jag tattuerat mig. Myspys!

Nu ska jag plocka ihop lite små saker, sy några kläder som de är hål i, dammsuga rummet sen krypa ner framför datorn/tvn och bara koppla av! Skönt :) / sanna

DAGENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0