sol i massor de gillar vi

hej!
fullt upp hela dagen! först lekte jag med f&p, vi åt glass och drack dricka. pontus åkte hem sen åkte filippa och jag moppe. de roliga var ju att jag låste in hennes nycklar i sadeln, eller ja under sadel. så vi fick skruva lite innan vi fick ut dom igen. smart jag är va?

åt mat hos plastmoster annette idag, och efterrätt! gud vad gott de var, först kötbullar, potatis sås och sallad. sen åt vi en sorts tårta med korssad chokladmuffins, maräng, grädde, vattenmelon och massa jordgubbar! mumma! :)
sen så fick mamma ett sms idag om att de finns ett paket på ica som hon ska hämta ut, från nått konstigt ställe vare. förhoppningsvis min systemkamera! efterlängtad som bara den.

just nu.
kikar jag på beck och väntar på att mamma ska komma hem med de där paketet och min mjölkchoklad. sen ska vi beställa en ny mobil och en webcamera. toppen (yy'
jo, bilderna är super suddiga så de är ingen ide att lägga upp de. kanske kommer nån video ist. men aja, p u s s / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0