fjärilar i magen.


 
så nu har jag flyttat bloggen från sannnniis.blogspot.com till sannnniis.blogg.se. nyss så tog jag hål i örat, själv också. blev ganska bra, och ont gjorde de faktiskt inte. och jag vill ta hål i naveln, skit fint i sommar jue. men pengar har jag inte.
just nu sitter jag och kollar på tv och myser med mina kissekatter, pratar lite med några på msn.

imorgon har vi sovmorgon till TIO grymt skönt! är så jävla trött på skolan,prov och alla läxor. har ett prov kvar tror jag, biologi. trevligt värre eller inte, när man har en lärare som inte säger vad man ska läsa på eller nått sånt. brabra. han skulle ju sluta nu när vi har skolavslutningen och madde kommer tillbaka. mycket bra! nej nu ska jag ta och plocka ihop lite saker sen tv igen.sov gott alla, :)  k ä r l e k / s


Kommentarer
Postat av: elin pettersson

din blogg är grym, fortsätt så! kram elin.

2009-05-28 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0