he's all that I wanted, he's all that I needed.

efter en lång dag i örebro med mycket fint väder är jag hemma. och har varit hemma sen nån gång efter 8 skulle jag tro.
är grymt nöjd med mina köp. hade ett presentkort på 500kr på h&m, sen hade jag 700kr löst, jag har nu kvar 12kr. plus att mamma var med och betala, oj de blev visst dyrt. men jag hittade iaf, 2 par skor, ett par haremsbyxor ett par jeanstights, ett linne, en tröja, underkläder, smink och lite annat. biler kommer senare idag eller imorgon. 

sitter just nu och pratar med några på msn, och kollar på film, fyra bröllop och en begravning. har sett den förut så kan se den igen. nej nu ska jag forstätta kolla på den och ta något att äta. :)! vi höres, k y s s a r /  s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0