HERRE MIN SKAPARE, HUR LYCKAS JAG HELA TIDEN MED ALLT?

Satt ju och fixade naglarna nyss, ni kanske såg att det var pärlor på varannan nagel ? Iallafall så limmade jag fast dom, fick lim på datorn och ska tabort det men nagellacks remover(?) Det är både brandfarligt och sen så stark så det är klart att färgen från datorn går bort!! Fick jag bort limmet från datorn ? Nej såklart inte.

Nu är jag så trött så jag är helt borta, vet knappt vad jag heter. Och förresten, stort grattis till Anna som fyllde år igår (söndag, det är faktiskt måndag nu)! Hoppas du hade en bra dag. :) Hörs imorgon hörrni, ska försöka komma upp så jag bloggar innan jag går till praon. Sov sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0