Ibland finner jag inga bra ord för att skapa en rubrik.

hejpåer!
JAG VILL HA LOV SÅ HIMLA MYCKET. Var bara tvungen att skriva det så ni vet lixom, annars då.Ehm, åt för en stund sen, sen  hade hemkunskaprov idag också och det gick bra hoppas jag! Kändes så iallafall. Skolan övrigt idag då, en liten över trött Sanna som nästan somnade på son och som tycke att vara på brandstation inte var kul. Sov kanske 3-4 timmar inatt, kollade på film och sen glömde jag att det var skola dagen efter... Så kan det gå :)

Nu blir det att vara barnvakt så mamma kan handla.



sjal-minns inte
jeansleggings-H&M
body-ellos
(ignorera ansiktet på sisa bilden..)


Kommentarer
Postat av: s teffy

mvg för dig på hk,n sanu! ;) <3

2009-11-30 @ 16:59:15
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0