och jag kan inte fånga dig för jag vet att hela stan vill ha dig.

Tjong plong i lilla denna lilla hallonsång (?)
hahah, ja jag är trött och vet knappt vad jag skriver. Har faktiskt varit duktig och pluggat i EN TIMME - inte likt mig med andra ord. Fysik denna gång, har man inte klarat ett prov så är det bara att göra om det precis som jag gjorde med ett soprov idag och jag klarade mig denna gång!

Annars då, ehm jag har kanske varit lite frånvarande som ni märkt och jag ber om ursäkt för det om det nu är någon som bryr sig för jag har haft lite annat i huvudet de senaste dagarna, men tror det börjar lösa sig. Iallafall det mesta. Tack ni som finns där, det betyder hur mycket som helst. ♥

Men imorgon tänkte jag försöka uppdatera iallafall 3 gånger som vanligt. Nu ska jag krypa ner undertäcket och lyssna på min nya spellista på spotify och läsa bloggar, kolla på andra avenyn och nått program på 3:an. sen skriva ner lite saker - jag gör så ibland eller väldigt ofta istället för att ha allt i mitt huvud. En del texter hamnar här; sannnniii.

Hörs imorgon igen då, hoppas ni alla mår bra!


flumbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0