HELG HELG HELG äntligen :)

ååååååååh äntligen helg! & dessutom är jag hemma själv hela helgen, så ikväll kommer brudarna hit, tacos, film och idol mys! toppen :) måste ladda kameran också. Imorgon så kommer även pontus hit, han ska färga mitt hår, mörkare tror jag. Nu jävlar gör du det noga. haha. Blir säkert bra skuulle jag tro. Men städa, ladda kameran, byta om och hämta en film står överst på '' att göra inför ikväll'' listan. Så bäst jag sätter igång. Nej nu ropar mamma att jag ska hänga tvätt också.. Suck, höres sen! ♥

jag älskar mina syskon!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis du blev månadens blogg :)

2009-10-02 @ 18:22:12
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0